FAQ - nejčastější dotazy
Mohou u Vás objednávat pouze firmy, nebo také soukromé osoby?
V e-shopu eshop.multicarmorava.cz mohou objednávat firmy i soukromé osoby.
Chci se přihlásit. Potřebuji zákaznické číslo?
Jako nový zákazník žádné zákaznické číslo pro registraci nepotřebujete. Po zadání svých údajů do přihlašovacího formuláře obdržíte e-mail s Vašim uživatelským jménem a heslem.
Musím se při nákupu zaregistrovat nebo přihlásit?
Ne, přihlášení nebo registrace není nezbytně nutná pro zobrazení cen zboží a tudíž vytvoření objednávky. Osobní registrace má však celou řadu výhod.
Jak zjistím své heslo?
Po registraci v našem e-shopu Vám Vaše heslo obratem zašleme e-mailem.
Co mám dělat, když jsem zapomněl(a) své heslo?
Pro přihlášení klikněte na „Můj účet?“. Při zapomenutí nebo ztrátě přístupového hesla, pokračujte zde. Poté zadejte do příslušného pole e-mailovou adresu Vašeho zákaznického účtu. Následně Vám zašleme individuální odkaz na naši internetovou stránku, kde budete moci jednoduše zadat své nové heslo.
Budete s mými údaji zacházet bezpečně?
Registrací Vám nevzniknou žádné další náklady nebo závazky.
Zákaznické číslo a heslo navíc slouží jako ochrana před nepovolaným vstupem třetí osoby. Vaše údaje jsou u nás v dobrých rukou. Společnost MINAM servis a.s., se zavazuje k ochraně dat, což pro Vás znamená, že žádná osobní data nepronajímáme nebo neprodáváme třetím osobám.
Přišla vám moje objednávka?
Zda byla Vaše objednávka úspěšně odeslána, se dozvíte díky potvrzení transakce. To se objeví přímo po odeslání objednávky. Bezprostředně po obdržení objednávky Vám pošleme potvrzení objednávky e-mailem.
Mohu svou internetovou objednávku někde sledovat?
Jako přihlášený internetový zákazník máte možnost v e-shopu sledovat svou objednávku a stav jejího dodání. Jednoduše kliknete na tlačítko „Vaše objednávka v e-shopu a stav dodávek" v zákaznické oblasti a v detailech naleznete číslo zásilky a stav dodávky.