Reklamace a vrácení zboží
REKLAMACE
V případě, že se Vám zboží v záruční době porouchalo, máte právo jej reklamovat.
Reklamované zboží zabalte do vyhovujícího obalu (nejlépe originálního), který jej dostatečně chrání proti poškození, a zašlete na adresu:
MINAM servis a.s., Olomoucká 277/208, 796 07 Držovice
Je nutné do balíčku přiložit tyto doklady:
- faktura/daňový doklad(kopie)
- záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
- popis závady + kontakt na Vaši osobu
Před odesláním reklamovaného zboží nás vždy předem kontaktujte na tel. čísle +420 602 760 481 / +420 602 368 530
nebo e-mailem: servis@minam.cz
Po vyřízení reklamace budete informováni.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ (ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY)
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Kupujícího, který je spotřebitelem
V případě, že se Kupující rozhodne objednávku z jakéhokoliv důvodu zrušit, je třeba, aby ihned informoval Prodávajícího (písemně, formou emailu nebo telefonicky) dříve, než bude zboží vyexpedováno.
V případě vyexpedování je podmínkou zboží (nepoužité a nepoškozené, nejlépe v původním obalu) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k nákupu, zaslat zpět nebo je předat na adrese: MINAM servis a.s., Olomoucká 277/208, 796 07 Držovice, společně s dopisem o odstoupení od smlouvy.
Je nutné do balíčku přiložit tyto doklady:
- faktura/daňový doklad(kopie)
- záruční list, řádně vyplněný a potvrzený prodejcem (je-li ke zboží vydán)
- dopis týkající se odstoupení od smlouvy + kontakt na Vaši osobu
- číslo Vašeho bankovního účtu (urychlení vyřízení a vrácení peněz)
Zboží zašlete zpět na Vaše náklady. Zásilky zaslané na náklady firmy Minam servis a.s., nebudou přijaty.
Po vyhodnocení stavu zboží vystavíme opravný daňový doklad.
Odstoupení od kupní smlouvy ze strany Kupujícího, který není spotřebitelem
V případě, že Kupující není spotřebitelem, uplatní se ustanovení § 2001 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Prodávající uvádí, že Kupujícímu může být nabídnuta dohoda o ukončení kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceně vráceného zboží. Stav zboží je zhodnocen Prodávajícím.
Pro přesné znění doporučujeme prostudovat Obchodní podmínky.